Hizmetlerimiz

    

      Teknik Destek - HELPDESK

 
  • Desktop-Service süreç sorumluğu yürütülür. 
  • Müşteri ve dahili  IT ekipmanları virus tarama süreci yürütülür.
  • Müşteri ve dahili  IT ekipman ihtiyaç uygun ekipman analizleri yapılır, satın alma sürecini başlatır ve ilgili ekipmanların kurulumunun gerçekleştirilmesi ve kullanıcıya teslimatı sağlanır.
  • Müşteri ve dahili firma ihtiyacına bağlı tüm lisans analizleri yapılır.
  • Müşteri ve dahili IT ekipmanları için arıza bakım ve yeni ekipman tedariğiyle ilgili süreç başlatılır ve gerekli kordinasyon sağlanır.

        Network Kablolama

Yapısal Kablolama, Çevre Birimleri tedariği ve kurulumu konusunda uzman kadrosu ile müşterilerinin ihtiyacına özgü çözümler sunmaktayız. Kurumların ağ projelerine ilişkin tüm ihtiyaçlarını karşılamakta, farklı çözüm alternatifleri ile en uygun alt yapılarını performans, süreklilik, güvenlik ve yönetilebilirlik kriterlerine göre tasarlamaktayız. Müşterilerimizin tüm ağ yapıları için yüksek verimli ve güvenli çözümler uyguluyoruz.

Bilgisayar ve Network sistemindeki; sorunların çözülmesi, gündelik, pratik veya profesyonel ihtiyaçların kolaylaştırılması doğrultusunda çözüm önerilerimiz bulunmaktadır.

Kablolama çalışmasının yapılacağı yere (Bina, İşyeri vs ) ve mevcut şartlara ait tanıma ve tanımlama çalışmaları yapıyoruz. Aktif ve pasif olarak tanımlanacak kullanıcı uçları, varsa binalar arası geçişler, oluşturularak toplanma merkezlerinin belirlenmesi ile uçtan toplanma merkezlerine kadar yapısal kablolamanın temeline en uygun şartlarla geçeceği güzergahların oluşturulması çalışmalarını yürütüyoruz. 

  • Müşteri ve dahili IT ilişkili ekipman  hurdalama sürecinde gerekli kontrol sağlanır ve ekipmanın IT envanaterinden düşülmesi sürecinin koordinasyon sağlanır.
  • Müşteri ve dahili mobile IT cihazlarının uzak erişim olanağının kullanılmasına ilişkin gerekli kurulum ve takibi yapılır.(VPN, External).