Ürünlerimiz
 
 
Bimser Çözüm - eBA Doküman İş Akış Yönetim Sistemleri

eBA İş Akış Uygulaması; iş süreçlerinin standardizasyonu ve otomasyonunu sağlayarak süreçlerin performansını iyileştirir. Süreç maliyetlerini düşürerek kurumsal kaynakların etkin kullanımına katkıda bulunur. eBA işleri farklı noktalar arasında elektronik olarak dolaştırarak, işletmelerin iş yapma biçimini önemli ölçüde iyileştirir. eBA esnek ve etkili tasarım araçları ile değişik süreçleri kolaylıkla ve kısa sürede elektronik ortama taşınmasını sağlar. Kolay kullanılabilir web ara birimi ve e-posta sistemi entegrasyonu ile kullanıcılar zorlanmadan eBA'ya kolayca uyum sağlar. Kullanıcılar herhangi bir ek kurulum yapmadan Internet Explorer aracılığı ile sisteme erişebilirler.

eBA ile kritik süreçler kontrol altına alınır. Zamansal kritik süreçlerin takibi sistem tarafından otomatik yapılır ve gerekli aksiyonlar hemen alınır. eBA mevcut operasyonel sistemlerle kolay entegre edilebilir. eBA özelleştirilebilir katmanları ile mevcut altyapıya kolayca uyum sağlar. eBA ile lojistik, üretim, finans, planlama ve idari alanlardaki birçok iş süreci kolaylıkla elektronik ortama taşınır ve yönetilir. eBA esnek ve ölçeklenebilir yapısı ile WfMC (The Workflow Management Coalition) standartlarına uygun olarak geliştirilmiş güçlü bir iş akış uygulamasıdır.  

          eBA Yapı Taşları

  • eBa ile e-Kurum Dönüşümü
  • İş Akışı Yönetim Sistemi
  • Doküman Yönetim Sistemi
  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
  • Capture
  • Dashboard

          eBA ile Kazanımlar

  • Kurumsal hafızanın oluşturulması
  • Operasyon etkinliğinin iyileştirilmesi 
  • Hızlı karar alma, daha iyi iletişim ve ortak çalışma
  • Etkinliğin raporlanabilmesi (verilerin analizi ve darboğazların giderilmesi) 
  • Hataların azaltılması
  • İş süreçlerinde takip edilebilirlik
  • Süreçlerdeki insan kaynağının optimal süreli kullanılması, inisiyatifi ortadan kaldırır
  • Hatırlatma, uyarı ve bildirimlerin e-mail ortamından yapılabilmesi, tekrarlanabilmesi 
  • Delegasyon; herhangi bir ek tanımlama yapmadan, destek almadan süreç için delegasyon
  • İstenilen belge akışının ve formun IT ortamında kriterleri ile kolay aranabilmesi
  • Hızlı ve doğru dokümana erişim
  • Kritik belgelere erişimi engelleme, rol bazlı yetkilendirme ile güvenli erişim
  • Sistematik saklama ve arşivleme
  • İş adımları akıllı sistem tarafından yönetilir asla gri alanlar oluşmaz 
  • İş süreçlerinin standardizosyonu
  • Organizasyon bazlı iş yönetimi
  • İş yaparken, masa, ofis, lokasyon farklılığını ortadan kaldırarak mobil ortamda da çalışma imkanı sağlar 
  • Maliyet düşürülmesi
  • Hatırlatma, uyarı ve  bildirimlerin e-mail ortamından yapılabilmesi, tekrarlanabilmesi
  • Dokümanlar merkezi depolanır
  • Doküman arşivleme maliyeti, fiziki alan oluşturma ve yönetme maliyetini ortadan kaldırır.
  • Dokümanları arşivlemek için fiziki alan oluşturma, yönetme maliyeti
  • Kağıt israfının önlenmesi ve azaltılması
  • Tarayıcılar ile her türlü belgenin ek olarak arşivlenmesini sağlar.

           Neden eBA?

  • İş süreçlerini hızlandırır ve işletme verimliliğini artırır.
  • İşlerin sürüncemede kalmasını önler.
  • Süreç performansını yükseltir maliyetleri düşürür.
  • İş yapma yöntemlerine uygulanabilir standartlar getirir.
  • Belgelere erişim, doldurma, onay ve bir sonraki adıma göndermede mevcut sisteme göre işleri %80 hızlandırır.
  • Belgenin dağıtımı ve izlenmesi faaliyetlerini manuel sisteme göre % 20 hızlandırır.
  • Yukarıda belirtilen iki süreci birlikte ele alındığında işleri mevcut duruma göre %100 hızlandırır.
  • Yüksek entegrasyon özelliği ile, bilgi kontrolü ve manuel bilgi girişini mevcut sisteme göre %85 azaltır.
  • Bu anlamda, süreç maliyetlerinde ortalama %30-50 arasında tasarruf sağlar.
  • İşletmeniz için yukarıda sayılan tüm faydaları sağlayacak olan eBA İş Akış Uygulaması, yerli bir yazılım olup, ülkemizde en fazla referansı olan ve yaygın kullanılan bir iş akış uygulamasıdır.