Ürünlerimiz

 

Bimser Çözüm - QDMS Entegre Yönetim Sistemi

Kuruluşların sahip olduğu yönetim sistemi standartlarının gerektirdiği faaliyetlerin otomasyonu amacıyla geliştirilmiştir. Her türlü yönetim sistemi standardının (TSENISO9001, TSEN10002, TSENISO14001, OHSAS18001, TSENISO22000, ISO/TS16949, TSENISO/IEC17025, TSISO/IEC27001, TSENISO50001 vb.) öngördüğü dokümantasyon altyapısını oluşturarak ilişkili tüm faaliyetlerin yürütülmesine ve takibine olanak sağlamaktadır.

 

 

               QDMS Genel Özellikler
  • Çoklu dil desteği
  • Minimum BT desteği
  • Öğrenilmesi kolay
  • Hızlı ve kolay devreye alma
  • Her yerden erişim
  • Kullanıcı dostu ekranlar
  • Veri güvenliği ve bilgi havuzu
  • Diğer uygulamalar ile kolay entegrasyon
  • Kurum özel iş akışları oluşturabilme
  • Modüler kurgu
  • Web Uygulaması-Cross Browser Desteği
  • E-Mail destekli iş akışları
  • Active Directory Entegrasyonu
  • Tüm modüller için ortak altyapı
  • Geniş parametre desteği
  • Rol bazlı yetkilendirme ve görevlendirme
  • Uyarlanabilir uyarı ve eskalasyon sistemi
  • Esnek raporlar ve grafikler 
               QDMS İle Gelen Kazanımlar
 
  • Kurumsal veritabanı oluşmasını sağlar.
  • Kurum içi iletişimi hızlandırır.
  • Süreçleri hızlandırır.
  • Bilgiye hızlı erişim sağlar.
  • Verimliliği arttırır.
  • Değişen koşullara kolay adapte olmayı sağlar.
  • Rutin işlerinizi takip edebilir. 
               Neden QDMS?
  • Sektörel Tecrübe
  • Güçlü Destek Yapısı
  • Kurumsal Hafıza Oluşturmak
  • Sürekli Öğrenmek
  • Zamandan Tasarruf Etmek
  • Kişilere Bağlı Kalmamak
  • Nitelikli Kaynak ve ARGE
  • Veri Aktarım Araçları
  • Entegrasyon Desteği

QDMS birimler, bireyler, taraflar ve faaliyetler arasında iletişim ve koordinasyon sağlayarak işgücü ve zaman tasarrufu sağlar ve kurumsal hafızaya katkıda bulunur. Microsoft.net teknolojisi kullanılarak geliştirilmiş %100 Web tabanlı bir uygulamadır. Bu uygulama tamamen modüler ve parametrik yapıda olup, baz modül (Sistem Altyapı Tanımları) ve doküman yönetimi modülünden başlanılarak, modüller istenildiği zaman ve istenildiği sırada devreye alınabilmektedir. Kullanıcılar sisteme Internet Explorer, Crome, Firefox gibi web tarayıcıları  kullanmak suretiyle erişerek işlemlerini gerçekleştirmektedir. Kullanıcı bilgisayarlarına herhangi bir program kurulumu gerekmemektedir. Bu sayede, uygulama uzak lokasyonlardan ve internet üzerinden de kolaylıkla kullanılabilmektedir. Sistemde yürütülen her türlü faaliyet tanımlanan rapor şablonları yardımıyla otomatik olarak raporlanmaktadır. Sistem arka planda kişilerin yapması gereken aksiyon ve faaliyetleri e-mailler ile duyurulmakta, kişiler isterlerse sistemden isterlerse de mail ekindeki linkleri kullanarak faaliyetlerini gerçekleştirebilmektedir.

Sistem tüm SMTP/POP3 uyumlu mail sistemleriyle entegre olarak çalışabilmektedir. Ayrıca ilişkisel veri tabanında tutulan doküman ve faaliyetler ile ilgili bilgiler sistemde yer alan grafik ve raporlar kullanılarak detaylı olarak analiz edilebilmektedir. Tüm modüller, mevcut zengin parametreler yardımıyla değişen koşul ve politikalara uyarlanabilmektedir. Sorgulamalar firmanın tamamı için yapılacağı gibi iş yerleri bazında da yapılabilmektedir.  Birden fazla yönetim sistemi desteklenmekte ve istenirse yönetim sistemi bazında raporlar alınabilmektedir. Ekran bilgileri, mesajlar, kullanıcı tanımlı içerik çok dilli olarak çalışabilmektedir.  

               QDMS Modüller
 
  • Sistem Altyapı Tanımları (Baz Modül),
  • Stratejik Planlama
  • Doküman Yönetimi,
  • İç Müşteri Şikayetleri Yönetimi,
  • Dış Müşteri Şikayetleri Yönetimi,
  • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler,
  • Denetim Faaliyetleri,
  • Anket İşlemleri,
  • Genel Aksiyon Takibi,
  • Yönetimin Gözden Geçirmesi,
  • Eğitim Yönetimi,
  • Kalibrasyon Yönetimi,
  • Çevresel Boyutlar ve Etkiler (Çevre Risk Analizi),
  • İş Güvenliği Risk Analizi,
  • Öneri Sistemi,
  • Süreç Yönetimi,
  • Performans Yönetimi (Kalite Hedefleri),
  • Malzeme Güvenlik Bilgi Formu,
  • BT Varlık Risk Yönetimi
  • FMEA
  • Olay Bildirimi
  • Atık Yönetimi
  • Yasal Mevzuat Takibi
  • İş Başı ve Periyodik Muayene
  • Kişisel Koruyucu Donanım
  • Acil Durumlar
  • İş İzni Takibi
  • Çağrı Merkezi

modülleri mevcut olup, özellikle dinamik olan bu tür faaliyetler sistemde takip edilmekte, bu faaliyetler ile ilgili bilgiler sisteme tanımlanan rapor şablonları yardımıyla otomatik olarak raporlanmaktadır.