Ürünlerimiz

 

LOGO TİGER HR 

 

Doğru İnsan, Kurumsal Yönetim, Yüksek Verim

30 yılı aşkın süredir iş uygulamaları üreten Logo’nun; kurumların organizasyonel yapısını, yetki mekanizmalarını, insan kaynağı yönetimini ve süreçlerini detaylı olarak analiz ederek geliştirdiği Tiger HR ürünü, insan kaynakları departmanlarının tüm ihtiyaçlarına çözüm sunuyor. İhtiyaca göre zenginleştirilebilen modüler yapıdaki Tiger HR; esnek, modern ve online yapısı sayesinde insan kaynağını hızlı ve etkin yönetmeyi sağlarken çalışan memnuniyetini de artırıp iş verimliliğini yükseltiyor. Her ölçekteki firmanın ve sektörün iş ihtiyacına tam kapsamlı yanıt verebilen, şirketlerin etkin ve uzun vadeli organizasyon alt yapısını kurmalarına yardımcı olan Tiger HR, değişen gereksinimlere ve yasal mevzuatlara göre sürekli geliştiriliyor.

 

İhtiyacınız Olan Bilgilere Her Platformdan Erişin

 

Tiger HR’ın web tabanlı yapısı, tüm süreçlerinizi online platformlar üzerinden takip edebilmenize imkan sağlıyor. Her ortamdan veri girişi yapabilmeye ve mevcut bilgilere ulaşabilmeye olanak sağlayan bu yapı sayesinde insan kaynakları süreçleri kolaylaşmış ve hızlanmış oluyor.

 

Geniş Modğler Yapı ve Zengin Fonsiyon Seçeneği ile Süreçlerinizi Etkin Yönetin

Hızlı, pratik ve kullanıcı dostu Tiger HR’ın iş fonksiyonlarını, organizasyonunuz için gerekli olan modülleri kendiniz seçerek düzenleyebilirsiniz. Tüm modüller entegre bir yapıda olduğu için dilediğiniz zaman istediğiniz modülü alıp kullanmaya başlayabilirsiniz

 

 

Çalışanların Tüm bilgilerine Tek Ekran Üzerinden Erişin

Çalışanların bilgilerini tek bir ekran üzerinden kolayca takip etmenize olanak sağlayan Tiger HR’ın ana paketi kapsamındaki Özlük Yönetimi Modülü ile:
• İstenilen her kritere göre detaylı arama yapabilir,
• “Teke İndirgeme” algoritması sayesinde fazla sicil kartı karmaşasını önleyebilir,
• Güçlü raporlama yapısı ile istediğiniz raporu alabilir,
• Bordro Plus ile belirli noktalarda entegrasyon sağlayabilirsiniz.

Organizasyonel Bilgilerinizi Kayıt Altına Alın

Tüm çalışanların işletme için gerekli bilgilerini kayıt altına almanızı ve bu bilgileri raporlayabilmenizi sağlayan Organizasyon Yönetimi Modülü ile:

• Personele ait çalıştığı lokasyon, departman, görev ve bağlı bulunduğu yönetici gibi bilgileri sisteme işleyebilir ve bu bilgilerle Özlük Yönetimi Modülü ile entegre çalışabilir,

• Çalışanların kişisel kartlarına tüm organizasyonel bilginin arşivlenmesi ile işe giriş-çıkış, atama, terfi işlemlerine dair tarihçeyi saklayabilir,

• Maliyet kalemleri detayında belirli bir tarih için birimlerin talep ettiği işçi sayısını raporlayabilirsiniz.

Çalışan Sağlığı Süreçlerinizi Kontrol Altına Alın

Çalışanlarla ilgili tüm sağlık süreçlerini takip edebileceğiniz İşçi Sağlığı Modülü ile: • Periyodik tetkiklerin takibi için hatırlatma fonksiyonunu devreye alabilir,

• SGK entegrasyonu sayesinde periyodik olmayan rahatsızlıkların tetkik, tanı, tedavi, ilaç, sevk raporlarının takibini yapabilir ve devamsızlık durumunu sorgulayabilir,

• Bölüm bazında çalışma kısıtları koyabilir, kişi bazında personelin çalışamayacağı bölümleri belirledikten sonra takip edebilir,

• İş kazaları için hızlı form hazırlayabilir, engellilerin ve geçici engellilerin durumunu izleyebilirsiniz.

 

 

Perfomans Değerlendirme Uygulaması İle İş Verimlliliğinizi Arttırın

Analitik ve nesnel performans değerlendirme imkanı sunarak çalışanların iş verimliliğini ve memnuniyetini artıran Performans Yönetimi Modülü ile:

• Çalışanların performansını online ortamda, verilere dayalı olarak hızlı ve kesin sonuçlarla değerlendirebilir,

• Performans dönemlerini belirleyip süreci takvimlendirebilir, takvime göre ilgili kişilerin işlem yapabilmelerini sağlayabilir ve tüm bu süreçleri Çalışan Portalı üzerinden yönetebilirsiniz.

Çalışan İzin İşlemlerini Kolaylıkla Takip Edin

İzin işlemlerinin tek bir platform üzerinden Çalışan Portalı ile entegre olarak yönetilmesine olanak sağlayan İzin Yönetimi Modülü ile: Yöneticiler kendilerine bağlı ekiplerin izin planlarını bir şema üzerinden toplu bir biçimde görüntüleyebilirken sizler de;

• Çalışanların yıllık izin hak edişlerini, izin kullanımlarını ve izin bakiye takibini yapabilir,

• Tüm izin tiplerine göre rapor alarak kolaylıkla analiz edebilir,

• Çalışan Portalı entegrasyonu sayesinde rapor (eksik gün) takibi, izin planlama, izin talebi, gerçekleşmiş izinler ve yasal bildirimler döngüsünü onay süreçleri ile bütünleşik olarak sisteme işleyebilirsiniz.

Yapacağınız Anketer İle Çalışanlarınızla İetişiminizi Arttırın

Çalışanlardan geri bildirim alarak sonraki adımlarınızı planlamanızı kolaylaştıran Anket Yönetimi Modülü ile: • Tekli seçim, çoklu seçim, serbest metin girişi gibi farklı soru tiplerinde sorularla anketinizi oluşturabilir, • İstediğiniz kişilere veya gruplara özel anket tanımlaması yapıp Çalışan Portalı üzerinden cevapları toplayabilirsiniz.

 

Bordro Plus ile Tam Entegrasyon Sayesinde Kesintisiz İş Takibi Yapın

Tiger HR ile tam uyumlu çalışan Bordro Plus ile; • Sicil Yönetimi, Bordro İşlemlerimi, Borç/Avans Yönetimi, İzin Yönetimi, İş Akış Yönetimi, Avans Yönetimi, Analiz ve Raporlama gibi iş fonksiyonlarınızı pratik hale getirip yönetebilir, • Bordro Plus’ın yardımcı araçları Doküman Yönetimi ve Görev Zamanlayıcı ile iş yükünüzü azaltarak, olası hataları minimize edebilirsiniz.