Ürünlerimiz

 LOGO BORDRO PLUS

Verimli İnsan Gücü İle Maliyetleri Düşürün, Hedeflerinize Ulaşın… 

Tüm  firma  ve  kurumlara  rekabet  avantajı  sunan  faktörlerden  biri,  belki  de  en  önemlisi  insan kaynağıdır. Kurumun misyon ve hedefini benimsemiş, iyi eğitim almış, konusunda uzman kişilerin doğru işi yaptıkları firmalarda insan faktörü başarı grafiğini yükseltmede belirleyici olur. 

 

BORDRO PLUS uygulaması verimli insan gücü ile firma ve kurumların misyon ve hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmayı, işgücü maliyetlerini azaltmayı hedefler. Aynı zamanda uygulama, kapsamlı ve kurum ihtiyaçlarına kolaylıkla cevap verebilen esnek bir yapı sunar ve üstün ürün özellikleri ile farklılık yaratır. 

 

BORDRO PLUS, çalışanların kendilerine en uygun pozisyonlarda çalışmalarını sağlayarak hem motivasyonlarını artırır; hem de departmanların birbiri ile uyumlu çalışmasını sağlayarak kurumsal hedeflerin hayata geçirilmesi için temel adım ve kuralların oluşturulmasına olanak tanır. 

 

BORDRO PLUS, modüler bir yapıdan oluşmakta olup temel modül Sicil Yönetimi’dir. İhtiyaç doğrultusunda  Ücret Simulasyonu modülü eklenerek zenginleştirilme olanağı sunar. 

 

BORDRO PLUS, sunduğu esnek yapı ve zengin ürün özelliklerinin yanı sıra kolay kullanımı, kısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği ile de kurumların bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.  

 

ÖZELLİKLER

 

Sicil Yönetimi

 

 

Bordro Plus uygulamasının temelini oluşturan Sicil Yönetimi modülü ile kurum çalışanlarının işe giriş ve çıkış işlemlerinin yanı sıra çalışanlara ait çok detaylı bilgi takibi yapılır. Sicil Yönetimi ile amaçlanan insan kaynakları çalışanlarının ofis yükünü azaltmak, çok çeşitli analizler sunarak yöneticilere taktik ve stratejik kararlarda yön gösterici olmaktır. Bordro Plus uygulamasının en önemli özelliklerinden biri esnek yapısıdır.  Kurumlar kendi yapılarına göre çok sayıda alan ve parametreyi tanımlayabilir. Bu esneklik kullanıcıların ihtiyaçları doğrultusunda çalışanları ile ilgili bilgi takibini sağlıklı bir şekilde yapmalarına olanak tanır.

  • Kurum çalışanlarına ait sağlık, eğitim, öğrenim, yabancı dil, zimmetli duran varlık takibi gibi detay bilgilerin takibini yapar,
  • İşe giriş ve çıkış işlemlerini kolaylıkla takip eder,
  • Çalışanların eğitim ve yetkinlik bilgilerini kurum içinde aldıkları eğitimleri izleme olanağı sağlar,
  • Kullanıcı tanımlı alanlar sayesinde kurumun ihtiyacı doğrultusunda çalışanlarla ilgili bilgi takibi yapar, raporlama ve istenirse puantaja yansıtır; Sicil kartı üzerinde fotoğraf veya imza gibi görsel bilgi saklanabilir,
  • Dokümantasyon takip özelliği ile sicil kartından istenilen dosyalara kolaylıkla ulaşır,
  • Toplu ücret ayarlama ile zaman tasarrufu sağlar ve unutmaları engeller,
  • Zaman izli kayıtlar sayesinde tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere, atamalar ile ilgili bilgilere eksiksiz olarak ulaşır, geçmişe yönelik sağlıklı raporlama olanağı sunar,
  • Toplu atama özelliği ile Kurum-isyeri-bolum ve birim değisiklikleri belirli filtrelere göre daha kısa zamanda ve  oplu olarak “Toplu atama” islemleri ile yapılabilir.
  • Kapsamlı eski personel takibi ile işe tekrar alınan personelin işlemlerini aynı sicil kartından ve aynı sicil numarası ile takip ederek, tekrar bilgi girişini önler,
  • Sicil ve başvuru kartlarına personel pasaport bilgileri girilebilir.

Bordro

 

Bordro modülü ile  kurumun  personeli  için  ücretlendirme  politikaları  belirlenir,  puantaj  kartları oluşturulur. Bordro modülü kapsamlı yapısı ve üstün ürün özellikleri ile kurumları mevzuat bilgisi gerektiren karmaşık yasal prosedürlerle uğraşmaktan ve rutin işlemlerden kurtarır. Sigortalı personelin yasal işlemlerinde kesin çözüm sunmakla kalmayıp, standart uygulamadan farklılık gösteren maden, deniz, basın-yayın iş kollarında çalışan ve yabancı uyruklu işçi çalıştıran kurumların ihtiyaçlarını da tam olarak karşılar. Uygulama, Sosyal Güvenlik Kurumuna tabi çalışanların tüm bordro işlemleri ile ilgili fonksiyonları gerçekleştirip yasal raporları sağlar ve Emekli Sandığı ve Bağkur’a bağlı çalışanlar için çözüm sunar. Dövizli yapısı, mevzuat değişikliklerinin gerektirdiği yeni uygulamaların kısa sürede uygulamaya eklenme güvencesi ve insan kaynaklarının daha verimli kullanılmasını sağlayan ürün özellikleri ile Bordro modülü kurumlara, çalışanlarına sağlıklı ödeme yapma olanağının yanı sıra işgücü ve zaman tasarrufu da sağlar.

  • Sosyal Güvenlik Kurumu, Emekli Sandığı ve 657 sayılı kanuna tabi çalışanlar için mevzuata tam uyumlu bir bordro çözümüdür,
  • Puantaj ve ücret bilgilerini tablolama aracı ve yöntemleri ile daha hızlı ve esnek şekilde işleyebilir ve tek işlem ile programa aktarır,
  • Dövizli maaş, borç/avans ve raporlama işlemleri yapar,
  • Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe giriş çıkış belgesi, E-bildirge hazırlayabilir ve bu evrakları program içinden SGK’ya aktarır,
  • Aynı gruba bağlı tüm kurumların bordro işlemlerini tek bir yerden toplu olarak takip eder,
  • Puantaj ön değerleri ile puantaj hesaplamalarında zaman tasarrufu ve verimlilik artışı sağlar, 
  • Resmi İşlemlerin takibini ve raporlamasını yapar,
  • Çalışanların maaş bordrolarını e-posta ile gönderir,
  • İşten çıkış işlemleri sırasında ise kıdem ve ihbar tazminatı hesaplar ve istenilirse fark bordrosu hazırlar,
  • Tahakkuk toplamları,  masraf merkezi dağıtım raporu, kıdem ihbar yükü gibi iş akışını kolaylaştıracak ve hız kazandıracak raporlar alır,
  • Asgari ücretin SGK taban matrahının altında kalması durumunda hesaplamalar yapar ve bunu bordroya otomatik yansıtır,
  • Bankalara otomatik ödeme emri çıkartan elektronik banka sistemi ile pratiklik, zaman tasarrufu ve kullanıcı tanımlı alanlar ile özelleştirme imkanı sağlar,
  • GO Plus, Tiger Plus, Tiger Enterprise ile entegrasyon sayesinde bordro ve borç işlemlerini muhasebeleştirerek zaman tasarrufu sağlar,
  • Hatırlatıcı ile tüm resmi bildirgelerin son basım tarihleri ve zaman aşımları konusunda uyarı ve bu menüden ilgili işleme doğrudan erişim sağlar.

Borç Avans Yönetimi 

 

Borç/Avans  yönetimi,  personelin  iş  avanslarının,  maaş  avanslarının  ve  masraflarının  takip edilmesinde, borçlarının taksitlendirilip, ödeme planlarının belirlenmesinde kullanılır. Bu modül ile farklı borç tanımları yaratabilir, borçlara ait talep işlemlerine ait onaylama mekanizması pratik bir şekilde yönetilebilir. Ayrıca çeşitli geri ödeme planları tarif edilerek, bunların izlemesi ve raporlaması yapılabilir. Modülün genel özellikleri kısaca şu şekilde özetlenebilir;

  • Borç tipleri iş avansı, maaş avansı, taksitli borç vs. Şeklinde tanımlanabilir,
  • Borç almak isteyen personel tarafından sisteme borç talepleri eklenebilir,
  • Borç talebine ait onaylama, iptal veya bekletme süreçleri izlenebilir,
  • Borç tanımlarına ait geri ödeme planları ile kapatma işlemleri yapılabilir,
  • Borç üretme veya kapatma işlemleri arzu edilirse toplu olarak yönetilebilir

İzin Yönetimi 

 

Zaman/Devamlılık sisteminin tasarlanması Yöneticilerin ve çalışanların insan kaynakları ve bordro ile ilgili kritik problemlerinin çözümlenmesine yardımcı olmak amacıyla tasarlanmıştır. Firmalar bu özellik ile çalışanların çalışma saatlerini, çalışma  takvimlerini,  tatil/sağlık  takiplerini,  personelin  izin hak edişlerini hesaplayabilirler ve de takibini yapabilirler. Bu modülde Yasal izin defteri (kim ne zaman izin kullandı, kullanacak), her çalışan için yasal yıllık izni hak ettiği tarih, yıllık izin süresi, İzin planlama gibi işlemleri çözümleyebilirler. 

 

İş Akış Yönetimi 

 

İş akışı modülü ile belirlenen kurallar çerçevesinde bilgi ve işlemlerin kullanıcılar arasında dolaşımı sağlanır ve yapılması beklenen iş ve ona ait tüm unsurların tam veya parçalı olarak otomasyonu sağlanmış olur.

İş Akış  Yönetimi,  işlemsel  veya  yönetimsel  süreçlerin,  elle  onay  ve  kontrol  işlemlerini  ortadan kaldıracak şekilde elektronik ortamda izlenmesine ve yönetilmesine imkan veren araçlar olarak tanımlanmaktadır.  İş  Akışı  Yönetimi,  aynı  veya  farklı  tipteki  kullanıcıların  bilgi  göndermesini,  iş isteğinde bulunmasını, istek sonuçlarını takip etmelerini ve yönetmelerini sağlamaktadır. Örnek olarak bir personelin sisteme avans talebine girmesi sonucunda bu talebin yönetici ekranına düşmesi ve onaylama için değerlendirilmesi gibi senaryolar, iş akış yönetimi modülünde içerisinde kurgulanabilecek senaryolardan sadece bir tanesidir. 

 

Analiz ve Raporlama 

 

Günümüz iş dünyasında bilgi en önemli güç; ancak sahip olduğunuz bilgi doğru analiz edilip raporlanmadığı sürece sadece içinden çıkılmaz bir yığın anlamına geliyor. Teknolojinin getirdiği imkânlar sayesinde şirketler çeşitli kaynaklardan bilgi akışını sağlamayı başarıyorlar, ancak etkin raporlama halen pek çok kurum için aşılması gereken önemli bir engel, çünkü bilgi doğru işlenmediği sürece karar almaya hiç bir katkı sağlayamıyor.

Bordro Plus’ın zengin raporlama teknolojisi iş tanımları ve süreçler ile ilgili etkin yönetime olanak tanır. Çalışanların veya insan kaynakları süreçlerinin risklerini belirleyerek risk analizi yapabilirsiniz. Böylece risk ve fırsatlara ilişkin daha açık ve geliştirilmiş stratejik iş kararları verebilir, operasyonel sürprizleri en   aza   indirebilir,   daha   etkin   uygulamalarla   kurumsal   verimliliğinizi artırabilirsiniz.  Örneğin;  şirketinizde  5.  yılını  dolduran  çalışanlara  ödül  dağıtacaksanız,  5  yıllık çalışanların raporunu alabilir, kaç adet ödül siparişi vereceğinizi kolaylıkla belirleyebilirsiniz. Ya da tüm personel bilgilerine ulaşarak üniversite mezunu çalışanlarınızın tüm şirket çalışanlarına oranını raporlar aracılığıyla kolaylıkla saptayabilirsiniz.  

Pivot Tablolama Özelliği ile analiz gerektiren veya karar süreçlerini etkileyecek olan veriler, esnek bir şekilde düzenlenebilir. Satır ve sütunlardaki bilgiler, raporlayan kişinin ihtiyaçları doğrultusunda şekillendirilebilir ve kaydedilebilir.

 

Rapor Tasarım Aracı ile işlemlerinizi kaydedeceğiniz standart formları ve bu işlemlerin sonuçlarını analiz ederek gerekli kararları vermenizde yardımcı olacak standart raporları herhangi bir programlama yapmadan kolaylıkla elde edebilirsiniz. Aynı zamanda IK için geliştirilen teknoloji ile ürünün kurulumu sırasında kullanıcıya özel rapor tasarımları, danışmanlığa ihtiyaç olmadan kısa sürede tasarlanır. Kolay tasarım aracı ile raporlarınızda çok çeşitli görsel değişiklikler yapabilir, şirket logosu gibi çizim ve grafikleri kullanabilir, zengin formül kullanımı ile sistemde tutulan alanlara ek yeni alanlar ekleyebilir, e-posta ile bir başka kullanıcıya raporları gönderebilirsiniz. 

 

 

Rapor  Üretici  ile  kullanıcılara  ürün  veri  tabanındaki  her  türlü  bilgiye  sorgulama  cümleleri  ile ulaşabilme ve sonuçları rapor formatında alabilme imkanı sağlar. Böylece çok esnek raporlar tasarlayabilir, her ihtiyaca cevap verecek farklı raporlar üretebilirsiniz. Aynı zamanda İnsan Kaynakları’nın zengin içerikli ve pratik kullanımlı tablo raporları ile SQL kullanımına gerek kalmadan sorgu cümlecikleri yardımıyla sisteme girilen bilgileri geniş kapsamlı olarak değerlendirebilirsiniz.

 

 

Raporlarım ile programda sıklıkla kullanılan raporlar filtreleri, kullanılan tasarımları ile birlikte kaydedilerek tek bir ekranda listelenebilir. Hızlı bir şekilde sık kullanılan raporlar listesine erişilerek,filtre tanımları yapılmasına gerek kalmadan, raporlar görüntülenebilir. 

Bordro Plus’ın yardımcı araçları ile iş yükünüzü azaltın... 

BORDRO PLUS, sizlere günlük operasyonel işleriniz sırasında zamandan tasarruf edebileceğiniz, takip ve kontrol yükünüzü azaltarak hataları minimize edebileceğiniz pek çok araç sunmaktadır.

 

Doküman Yönetimi ise “doküman-kayıt ilişkisi kurma özelliği” sayesinde ihtiyaç duyulan dokümanları eposta ile gönderir, elektronik ortamda takip edebilir. Böylelikle, dokümanların kâğıda basılması, kopyalanması, dosyalanarak arşivlenmesi gibi işlemlerde harcanan emek, zaman ve masraflar en aza indirilerek verimlilik elde edilir, bilgi en etkin şekilde kullanılmış olur.

 

Görev Zamanlayıcı,  takvime bağladığınız görevlerinizi zamanı geldiğinde otomatik olarak sizin adınıza çalıştırmaya başlar, her görevin başlangıcında ve tamamlanması durumunda uyarı verebilir, görevin tamamlanmasıyla birlikte bütün sonuçları ilgiliye/ilgililere e-mail veya SMS ile gönderir. Hatırlatma, e-mail, SMS ve mesajlaşma fonksiyonları ile de entegre çalışabilen görev zamanlayıcı sayesinde firma içerisinde mesajlaşmak da mümkündür. Tüm bu özellikler sayesinde gün içinde yapmanız gereken pek çok rutin operasyonel işlemi otomatize ederek zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz. Bordro hesaplama adımlarında Görev Zamanlayıcı sayesinde zamandan büyük oranda tasarruf edebilirsiniz.